Miks me analüüsisime Eesti suurema mõjuga organisatsioonide avatust ja läbipaistvust just aastaaruannete põhjal?
Tutvu uuringu tulemustega.
- Ühtne alus. Meie meelest kõige objektiivsem viis analüüsida organisatsiooni kommunikatsiooni ühtsetel alustel - pea kõigil on kohustus aastaaruanne esitada.
- Lihtne ja selge. Aastaaruanne on enamasti kindlas kohas ja kindlate piiridega infohulk, mida analüüsida saime.
- Ametlik seisukoht. Aastaaruanded on organisatsioonide ametlikud kokkuvõtted möödunud aastast - võime eeldada, et need väljendavad seega ettevõtte üldist hoiakut ja avatust ühiskondlikel teemadel rääkimisel.
- Võrdlus teiste riikidega. Tahtsime võrrelda, kuidas paistavad meie ettevõtted võrdluses näiteks KPMG poolt tehtava globaalse uuringuga.
- Neid loetakse. Investorid ja rahastajad, koostööpartnerid, tööle kandideerijad, survegrupid, ajakirjanikud ja teisedki otsivad sealt infot ettevõtte kohta kui tekib vajadus mingi konkreetse küsimuse osas.
Tutvu uuringu tulemustega.