Meie meeskonna liikmetel on kokku üle 20 aasta jätkusuutlikkuse ja ühiskondliku vastutuse teemade juhtimise ja nõustamise kogemust.

Oleme ise varasemalt indeksi koostamist juhtinud, osalejana küsimustikku täitnud ning hinnanud kokku pea 200 erineva ettevõtte indeksi ankeeti.


Maris Ojamuru

Maris täitis indeksi ankeeti Swedbanki poolt aastatel 2008-2012 ning on hinnanud osalevaid ettevõtteid alates aastast 2013. 



Maris on tunnustatud jätkusuutlikkuse ja ühiskondliku vastutuse strateegiate kujundamise ekspert, kelle kogemuste pagasis on kogukonnastrateegiate arendamise ja huvigruppide kaasamise projekte. Tal on pikaajaline praktiline kogemus Swedbanki jätkusuutlikkuse ja ühiskondliku vastutuse põhimõtete ja strateegiate kujundamisest.

Tema klientide hulgas on teiste seas Tallink, Ekspress Grupp, Nordecon, Harju Elekter, Baltika, BaltCap, Estanc, Fontes, Nordic Houses KT, Coca-Cola HBC, Elering, BaltCap jt.


Marko Siller

Marko juhtis indeksi koostamist 2010-2014 olles sedasi tuttav kõigi osalejate ankeetidega. Hiljem on ta nõustanud indeksi ankeedi arendamist ja hinnanud osalevaid ettevõtteid. Ta on aidanud kolmel ettevõttel indeksis osalemist planeerida ja ankeeti täita, lisaks viinud läbi ankeedi täitmist toetavaid seminare.

Marko on aidanud klientidel välise eksperdina kaardistada huvigruppide ootusi, analüüsinud jätkusuutlikkuse fookusteemasid ja toetanud vastutustundliku tegevuse strateegiate koostamist. Varem juhtis ta KPMG jätkusuutlikkuse nõustamise teenusliini Eestis ning enne seda Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumi tegevust.

Tema klientide hulgas on teiste seas Tallink, Ekspress Grupp, Nordecon, Harju Elekter, BaltCap, Estanc, Fontes, Nordic Houses KT, Coca-Cola HBC, Elering, BaltCap jt.


Katri Rohesalu

Katri on töötanud Swedbankis ja Baltikas, kus ta on olnud vastutav mitmete töötajate- ja kliendiuuringute ning küsimustike arendamisel, läbiviimisel ja analüüsimisel. Seda nii strateegilisel kui operatiivsel tasandil.

Katri on kliendikogemuse ja selle juhtimise ekspert. Katri on edukalt planeerinud ning läbi viinud nii rahvusvahelisi kui ka üht turgu hõlmavaid projekte. Ta on arendanud kliendikogemuse ning selle juhtimise süsteeme Swedbanki Eesti, Baltikumi ning Rootsi üksustes. Kliendikogemuse valdkonna eest oli Katri vastutav ka Baltika Grupi Jaekaubanduse juhina töötades.

Katri klientide hulka kuulub teiste seas Baltika, Ekspress Meedia, Tallink, BaltCap. Tema koolitustel on osalenud Regionaalhaigla, United Motorsi, Salva Kindlustuse, Konekesko, Abc Supermarketsi, Benu Apteegi jt ettevõtete esindajad.


* * * * *

Suurema keskkonnamõjuga ettevõtete puhul saame kaasata lisaks oma laiendatud meeskonna liikmeid. 

* * * * *

Oled huvitatud? Me tuleme Sulle hea meelega ise külla. Kirjuta aja kokku leppimiseks Markole (marko@sustinere.ee) või täida see hästi lühike vorm siin (1 minut).