Võta hetk. Las muu ootab korraks. Päriselt. Ja mõtle, kas tead piisavalt selgelt, mida kliendid Su ettevõttelt ootavad ja mida hindavad? Mis võiks nende meelest paremini olla?

Kui tead, siis oled õnnega koos. Kui "ei", siis mitte...Loe edasi, sest äkki on kasu.

                                              
Teie ettevõte on professionaal selles, mida igapäevaselt klientidele pakute.
Meie saame aidata Sind seda veel paremini teha.

Alustuseks kaks fundamentaalset ja lihtsat tõde:

1. Suurepärase kliendikogemuse loomiseks pead teadma, kuidas Sinu tänased kliendid ettevõtet näevad. Läbimõeldud tagasiside mõõtmise süsteem ütleb Sulle - mida, millal, kuidas ja mille jaoks kliendilt küsida.
2. Tagasiside kogumisega kõik alles algab. Vaid see, kuidas andmeid tõlgendad, loob võimaluse arenguks. Paraku saab tihilugu enne analüüsi ja järelduste tegemist jaks ja/või oskus otsa.

                                             
Tahad abi tagasiside süsteemi ja küsimustiku kujundamisel?
Vajad tuge, et analüüsida juba kogutud tagasisidet?


Kolm lahendust, kuidas saaksime Sind kohe aidata
- veel on paras aeg 2018. aasta klienditagasiside teadasaamiseks.

Tagasiside
süsteemi kujundamine
Teie enda kogutud
andmete analüüs
(I) Nõustame ja toetame

(II) Aitame süsteemi
üles ehitada
(III) Analüüsime ja
teeme soovitused
1. Kohtume valdkonna vastutajaga - tuvastame teie vajaduse ja arutame, mida, miks ja kuidas mõõta

1. Kohtume valdkonna vastutajaga - tuvastame teie vajaduse ja edasise koostöö


1. Kohtume valdkonna vastutajaga - tuvastame, kuidas, miks ja mis andmeid olete kogunud ning mis on uue analüüsi eesmärk
2. Pärast kohtumist anname tagasiside hetkeseisule ja 3-5 konkreetset soovitust edaspidiseks2. Korraldame juhtkonna töötoa, et koguda sisendit, mida, miks ja kuidas mõõta

2. Analüüsime ja töötame läbi teilt saadud tagasiside andmed, info ja materjalid


3. Koostame tegevuskava tagasiside mõõtmise süsteemi kujundamiseks

3. Koostame raporti ja soovitused sisendiks teie tegevus- ja kommunikatsiooniplaani
Saate endale
Kirjalik kokkuvõte:

peegeldus hetkeolukorrale
ja 3-5 soovitust



Saate endale
Tagasiside kogumise tegevuskava

(sh protsessi kirjeldus, kanalite ja küsimustiku soovitused)

Saate endale
Andmetel põhinev tagasiside kokkuvõte

(raport)
ja soovitused tegevus- ja kommunikatsiooniplaani

680 €+km980 €+km *1 280 €+km *
 * - hind ühe teenusliini või sama lahendusega teenusliinide käsitlemise korral
(rohkemate teenusliinide ja keerukama lähteülesande korral hind kokkuleppel)
 

100% raha tagasi garantii.
Kui Sa ütled, et me ei loonud
Sinu ettevõttele väärtust, siis me ei esita tehtud töö eest arvet.

Jah, said õigesti aru: see on Sinu jaoks täiesti riskivaba. Saad vaid võita :)

Huvi korral kirjuta katri@sustinere.ee
ja Katri vastab kiirelt.

Võid kindel olla, et iga meie töö on rätseplahendus, mis lähtub Sinu ettevõtte vajadustest.

Meie "rätsep" on Katri Rohesalu. Tal on 18 aastat kogemust Swedbanki Eesti, Baltikumi ning Rootsi üksustest, kus ta vastutas kliendikogemuse juhtimise ning seda toetavate süsteemide loomise ning arendamise eest. Katri on töötanud ka jaekaubanduse juhina Baltika Grupis kus tema vastutada oli ka kliendikogemuse juhtimise valdkond. 2018 aastal lõpetas ta TTÜ-s personalijuhtimise magistrantuuri Cum Laude kirjutades magistritöö kliendikogemuse juhtimiseset. Katri on ka Töötaja ja Peresõbraliku Tööandja märgise programmi konsultant.
 Tundub vajalik? Võta ühendust: katri@sustinere.ee