Huvigruppe kaasates pead olema valmis muutuma
17. aprillil 2018 kutsusime "Kui mõistlik on avatud suhtlus huvigruppidega?" hommikuseminariks lavale Olle Tischleri (Elroni juht), Irina Bojenko (VKG suhtekorraldusjuht), Luulea Lääne (Coca-Cola HBC Baltikumi kommunikatsioonijuht) ja Raimo Poomi (Delfi ja Päevalehe tegevtoimetaja ja uudistetoimetuse juht) ning saali umbes 30 inimest Eesti jaoks olulistest ettevõtetest.
Pane aastaaruanne tööandja maine heaks tööle
"Tühistame sõnade kokkuhoiupoliitika" - meie üleskutse pingutuse maksimeerimiseks
Kahe lausega: Indeksi ankeet täidetud, suur pingutus tehtud – tunnustuse saanud ettevõtted võiksid seda veel rohkem enda jaoks ära kasutada. Ankeeti kirjutatud sisu võiks (1) juppidena kommunikeerida sihtgruppidele eri kanalites, (2) tuua pildile rohkem praktilisi näiteid ning (3) avalikustada olulisemad aspektid oma aastaaruandes.
Ma olen hea, miks te ei tea? 3 mõtet kommunikatsiooniks
„Oleme intensiivselt tegelenud jätkusuutlikkuse põhimõtete integreerimisega ettevõtte põhitegevusse, et pakkuda teile …“. „Meie ettevõte rakendab kestlikku strateegiat täiendava väärtuse loomiseks“
… Mida sa
sellega tegelikult öelda tahad? Allpool Sulle kolm mõtet, kuidas rääkida
sellest, kuidas sa ettevõttena ühiskonda panustad.