Kuidas oma bränd rääkima panna?
Koolituse annab praktilised oskused, kuidas kaardistada klientide, koostööpatnerite ja avalikkuse ootusi brändile. Õpime edulugudest ja ebaõnnestumistest Eestist ja välismaalt ning anname soovitusi, kuidas luua oma ettevõttest kõneainet, mis läheks korda sulle olulistele sihtgruppidele.
Kogukonna strateegia 3.0
Kuidas teha nii et 1+1=3? Räägime sellest, kuidas vältida ettevõtte raha kulutamist tihtipeale ebaefektiivsetele sponsorprojektidele ja tutvustame lähenemisi, mis looksid väärtust nii ettevõttele kui ka ühiskonnale. Kajastame uusi trende kogukonnasuhete valdkonnas, õpime toimivatest Eesti ja välismaa näidetest ning anname praktilist nõu, kuidas kogukonnastrateegia loomisega alustada.
Näita oma vastutustundlikku nägu: kommunikatsioon ja aruandlus
Praktiline koolitus strateegilise kommunikatsiooni planeerimisest ja maineriskide maandamisest läbipaistvuse, sotsiaalsete- ja keskkonnaalaste teemade kasutamise kaudu. Räägime ka ühiskonnagruppide ootustest ja avalikust raporteerimisest. Koolitus annab ideid, kuidas kommunikatsiooni- või turundusjuhina neist teemadest oma töös kasu lõigata.
GRI standard – praktiline abi silmapaistva tegevusaruande loomisel
Koolitus maailmas enim kasutava mitte-finantsalase info avalikustamise standardi Global Reporting Initative (GRI) kasutamisest – ülevaade nõuetest, praktilistest juhistest, teemade ja indikaatorite valikust ning raporteerimise protsessi loomisest. GRI standardi tundmine aitab luua sisuka ja tõsiseltvõetava tegevusaruande, mis tõstab läbipaistvust ja usaldusväärsust, on praktiline juhtimistööriist ja strateegilise kommunikatsiooni alustala.
Uus kvaliteet aastaaruande koostamisel - integreeritud aruandlus
Investorid ja teised huvigrupid avalikkuses ootavad ärisektorilt senisest suuremat läbipaistvust. Infoühiskonna areng, ettevõtete riskikäitumine ja uute kasvuvõimaluste otsimine on nõudlikkust kasvatanud. Teeme koolitusel selgeks, kuidas ülemaailmselt tuntud Integrated Reporting Framework (<IR>) nõuete järgi koostada jõukohane ja lugejat kõnetav aruanne, mis aitab näha finantsnumbrite taha ja vastab küsimusele - kuidas meie ettevõte investoritele ja ühiskonnale väärtust loob?
* * * * * *
Tahad oma organisatsioonis neil teemadel koolitust, seminari, loengut või kaasavat meeskonnamängu läbi viia? Kirjuta ja räägime lähemalt: marko@sustinere.ee